Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeHome  PortailPortail  SearchSearch  RegisterRegister  Latest imagesLatest images  Log inLog in  

 

 Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum

Go down 
4 posters
AuthorMessage
DvOLUTiON
Membre du panthéon/Hall of fame member
Membre du panthéon/Hall of fame member
DvOLUTiON


Number of posts : 6339
Age : 41
Registration date : 2006-10-28

Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitimeSat 30 Aug - 17:52

Eric Lindros will not be part of a special ceremony the Philadelphia Flyers have planned next month at the infamous Spectrum arena.

As part of their September 27th preseason game against Carolina at their former home, the Flyers have invited all 15 captains back to take part in commemorative ceremonies, including Lindros who was named captain at the age of 21 in 1994. However, his tenure with the team ended in a bitter dispute with management, which included then general manager Bob Clarke.

While Clarke, Lou Angotti, Mel Bridgman, Dave Poulin, Ed Van Impe, Bill Barber, Ron Sutter and Kevin Primeau have confirmed their attendance, Lindros has declined because of a previous commitment according to senior vice president of business operations Shawn Tilger.

"We're going to put seasonticketholders back in their original seats," Tilger said of the celebration which will include a postgame skate with fans. Team executives and coaches will also wear the familiar orange blazers of the era.

The Flyers also plan on bringing back players from their 1973-74 and 1974-75 championship teams back for another ceremony on October 7.

The Spectrum, which saw the Flyers win two Stanley Cup titles, is scheduled to close and be demolished at the end of the 200809 season.


Je crois que la fin de sa carrière y est pour quelque chose aussi, l'équipe le fesait joué alors qu'il avait des commotions cérébrales et ont fesait dire aux médecin de l'équipe qu'il était en santé.
Back to top Go down
ro12
Membre du panthéon/Hall of fame member
Membre du panthéon/Hall of fame member



Number of posts : 2298
Age : 30
Registration date : 2008-08-15

Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Re: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitimeSat 30 Aug - 17:58

Tu aimes bien nous donner des nouvelles! Grimace

Sans rancune. Clin d'oeil
Back to top Go down
http://ro122.wordpress.com
DvOLUTiON
Membre du panthéon/Hall of fame member
Membre du panthéon/Hall of fame member
DvOLUTiON


Number of posts : 6339
Age : 41
Registration date : 2006-10-28

Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Re: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitimeSat 30 Aug - 18:00

J'aime discuté et m'obstiné et c'est un bon moyen de se tenir au courant de l'actualité sportive!
Back to top Go down
Shadowjoe
Administrateur/Administrator
Administrateur/Administrator
Shadowjoe


Number of posts : 9815
Age : 45
Registration date : 2006-10-28

Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Re: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitimeSat 30 Aug - 18:20

DvOLUTiON wrote:
J'aime discuté et m'obstiné et c'est un bon moyen de se tenir au courant de l'actualité sportive!
Moi, je m'obstine à discuter... alors, c'est bon?
Peut-être qu'Eric Lindros ne veut rien savoir des Flyers de Philadelphie maintenant...
Back to top Go down
Clip
Star/Star
Star/Star
Clip


Number of posts : 283
Age : 30
Localisation : Longueuil
Registration date : 2006-10-27

Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Re: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitimeSat 30 Aug - 19:17

Eric Lindros aaah quel joueur Bravo
Back to top Go down
Shadowjoe
Administrateur/Administrator
Administrateur/Administrator
Shadowjoe


Number of posts : 9815
Age : 45
Registration date : 2006-10-28

Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Re: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitimeSat 30 Aug - 19:18

Clip wrote:
Eric Lindros aaah quel joueur Bravo
... dont la carrière s'est terminée abruptement par les blessures
Back to top Go down
Clip
Star/Star
Star/Star
Clip


Number of posts : 283
Age : 30
Localisation : Longueuil
Registration date : 2006-10-27

Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Re: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitimeSat 30 Aug - 19:21

Shadowjoe wrote:
Clip wrote:
Eric Lindros aaah quel joueur Bravo
... dont la carrière s'est terminée abruptement par les blessures

En effet Bravo
Back to top Go down
Sponsored content





Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Empty
PostSubject: Re: Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum   Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lindros ne sera pas à la cérémonie de fermuture du Spectrum
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Eric Lindros au Temple de la Renommée?
» 82e cérémonie des Oscars
» Qui sera le gardien du Canada?
» Le numéro 33 sera retiré
» Le Canada n’y sera pas en 2010

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Autres/Others :: Autres (français)-
Jump to: